VAD HÅLLER JAG PÅ MED?

Ligger i sängen och gråter, gråter & gråter. Allt ändras snabbt.
Jag förstår inte själv vad jag ens håller på med? Varför gör jag såhär?
Varför ska allting vara så svårt? När allt kan vara lätt? Varför ska man må
dåligt? När man ändån kan må bra. Varför gråta? när man kan skratta.
Jag vill vara ensam. Jag vill verkligen inte att någon ska bry sig om mig.
Jag vill bara vara för mig själv. Jag gör ju inget dumt? Så varför bryr ni er
så mycket om mig? jag klarar mig bäst själv. jag vet vad jag gör.
Jag vet vad jag inte borde göra. jag vet vad jag inte ska göra.
Så varför bryr ni er? varför kan ni inte bara lämna mig ifred.
Jag vill ju vara ensam. Snälla, låt mig.. det är det ända jag begär.
Jag vill inte synas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0