INGET ROLIGT ALLS.

har förlorat jätte många läsare. Men jag får skylla mig själv lite där faktiskt.
När jag var såkallad sjuk så kunde jag inte blogga alls, så jag bara sket i
bloggen totalt, för det ända jag ville var att bli "normal" igen, om ni fattar.
sen klabba min data, appen klabba (gör även det fortfarande, så kan inte blogga
från mobilen), och ska jag blogga från mobilen måste jag gå in på blogg.se's
hemsida och där går det inte att få upp några bilder alls, så jag har förlorat jätte
många läsare pågrund av det. men jag orkar inte bry mig om det nu. Jag håller just
nu på att fixa en ny header, ska bara få hjälp med att sätta in den också & såklart
ska jag ändra designen & lite sånt smått. Så, så fort jag fixat det ska jag lägga ut
bloggen på MASSA ställen så vi kan få lite mer läsare. happy face 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0