SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN

hur mkt saknar du mig på en skala 1-10? hahah nej men, vart köper du
alla dina kläder? är så sjuukt avundsjuk för att du alltid har skit fiina kläder! <3

svar:  10, LÄTT! Tack så jätte mycket Emme!
Gina tricot, h&m, nelly.com , också andra hemsidor som
min mamma brukar kolla.


Varför började du blogga? ;)

svar: Hehe, jag vet faktiskt inte.
Men min kompis Michaela & jag fotade rätt mycket tillsammans
förut. Så sa hon att vi kunde fixa en blogg tillsammans, som vi
då kunde lägga ut alla bilder på. Så vi gjorde de, men tyvär
så blev den hackad av någon, så vi tog bort den. Också saknade
jag att ha ett ställe och skriva av mig på och berätta saker osv.
Så jag fixade en egen, hehe :)

Har du någon pojkvän eller någon du är på g med? :) puss

svar: Nej, jag har ingen pojkvän. Men jag har en kille
Jag snackar väldigt mycket med, hihi. :) 


Tycker du om tacos?

svar: Hehe, jadå ;)


Vad är dina favorit färger?

svar: Brun, ljus rosa,svart.


vad vill du bli när du blir äldre?

svar: Hmm.. jag har "drömt" väldigt länge om att jag
vill bli modell, hehe. Men vi får se vad som händer.
Annars vill jag gärna bli stylist inom smink. :)


vad är du mest missnöjd med ditt utseende? och vad är du mest nöjd med? :D <3

svar: Mitt utseende & mina ben. Det får nog bli min mage & mina armar, haha!

Är du oskuld?

svar: Ja, det är jag.


Röker du? - Om inte, har du nånsin testat?

svar: Nej det gör jag inte. Nej, faktiskt inte :)

Har du nånsin blivit sårad av en kille?

svar: Ja, tyvär.


Har du någon, eller flera vänner, som du känner att du verkligen ALLTID kan gå till, och som du litar på.. om ja. - vem, tex?

svar: Jag har rätt många som jag kan komma till när som helst. Och det är, Amanda Baltersen, Linn Lindahl, Hannah moberg & Cornelia Bergh. Det är oftast dom jag brukar berätta det mesta för.
Vissa lite mer än andra. Och litar på vissa mer än andra, så det varierar lite.

Vad ångrar du verkligen att du har gjort?

svar: Tyvär tänker jag inte svara på detta här.
Lite för privat.

Vilken är din favorit juice?

svar: jag kommer faktiskt inte på det nu, haha.

Festar du mycket?

svar: Nej det gör jag inte. Men har några av mina kompisar
fest, så sticker jag dit. Men inte så, så att jag dricker o så. :)

Vem var den senaste killen du pussa?

svar: Lukas, hihi.

Hur skulle du beskriva dig själv, med 5ord?

svar: Glad. Positiv. Rolig, haha! utseende fixerad. Kommer faktiskt inte på ett ord till.

Är du nöjd med ditt utseende?

svar: Ledsen över att jag ska behöva säga det, men nej det är jag verkligen inte.

Vart köper du helst dina kläder på nätet eller i butiken ?

svar: Funkar bra båda alternativen. Men tar nog butiker, för då kan man kolla
Om det sitter bra osv.

Gillar du och fota,skulle du kunna åka ut en fin dag och fota helt random folk som frågar dig här på bloggen om du kan fota dom och så?

svar: Jadå. Hehe, nja det beror på. Random & random, kan ju lika väl vara en gammal gubbe.
Haha. Så det vet jag faktiskt inte.


Bloggen är jätte fin och alla kläder och så du sätter ihop till en outfit,vart får du alla ider ifrån?
kiss&love

svar: Tack så mycket! Hehe, jag kommer själv på en färdig outfit i huvudet.
Sen letar jag upp det på internet. Ibland brukar jag bara kolla runder
på massa klädeshemsidor och sedan sätta ihop det hur jag vill ha det.



Tack så jätte mycket för att ni var med & påverkade min frågestund.
Där kommer inom kort tid en till. Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0