TILL ALLA ER

jag vill tacka alla mina fina vänner som ställer upp & hjälper mig genom detta.
Det är jätte jobbigt. Jag vill så mycket men ändån så lite. Jag vill må bra.
Men samtidigt bli fin. äh, skit samma. Det jag vill komma fram till är att jag vill helst
inte att någon kommer till mig i skolan eller när ni träffar mig och fråga mig hur jag mår, eller vad som
har hänt, eller varför jag gör såhär. Och att jag är fin. Det är inget jag vill höra.
För jag kommer bara svara att jag mår bra. Det är det ända jag ville ha sagt just nu bara.
Jag vill helst inte ha några frågor. För det är bara jobbigt. Men jag föstår verkligen att ni är
nyfikna och vill veta osv. Men ni har fått veta tillräckligt nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0