svaren till frågestunden som var i helgen

E du oskuld ?
Har du någon kille på "G" nu ? I såfall vem ?
Om du fick välja vart du ville leva, vart skulle det va?
Vem är din idol?
Var får du all din fina inspiration från?
Är du tillsammans med någon?
Vem är din allra bästavän? :)<3<3
Vart köper du dina kläder ?
Du har grymt bra klädstil.
Vilket märke gillar du mest i kläder ?
Gissa vem jag är ?
Jag kommer inte på något mer!
Favorit film ?
Är du på G med någon ?
Vem isåfall ?
Är det kul att bo i Ekeby
när ska du svara på frågorna ?
E du oskuld?
svar: Denna frågan får jag alltid. Men ja, det är jag.

Har du någon kille på "G" nu? I såfall vem?
svar: Vet inte riktigt vad jag ska svara.
För det är jätte komplicerat nu. sorry!

Om du fick välja vart du ville leva, vart skulle det vara då?
svar: Stockholm!!
Vem är din idol?
svar: Har ingen direkt idol faktiskt.
Var får du all din fina inspiration från?
svar: För det mesta från mig själv faktiskt, hehe.
Men händer också att jag får det från andra bloggar såklart.

Är du tillsammans med någon?
svar: Nej
Vem är din allra bästavän? :)
detta blir svårt. Har inte bara en.
Har många. Linn, fast vi är som systrar inte bästavänner.
Så Hannah, Amanda, Emme, Cornelia.
Vart köper du dina kläder?
Du har grymt bra klädstil
svar: Olika. Gina tricot, h&m, bikbok osv.
Aw, tack så jätte mycket!
Vilket märke gillar du mest i kläder?
svar: OddMolly tror jag.
Gissa vem jag är?
svar: haha, ingen aning
Favorit film?
svar: Twilight filmerna!
Är det kul att bo i Ekeby?
svar: nja, men mina kompisar gör så det blir roligt att bo här!
när ska du svara på frågorna?
svar: Nu ;)


Tack till alla som var med och frågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0