sur & irriterad?

Sur & irriterad just nu bara. Varför kan man inte få sova hur länge man vill på en lördag?
Jag sov inte någonting på hela natten igår. Idag ska jag vara uppe länge, för det är ju traffic.
Nej, inte fan ska man få sova för det. Man måste upp & äta frukost med familjen.. asså åh.
Jag kan göra min egna frukost, jag behöver inte hjälp med det. Men skit nu i det.
Vaken är jag nu iallafall. Ska snart in i duschen. Sen ska jag börja packa allt jag behöver ha ikv.
Mamma och pappa ska ta hem ett par kompisar till dom här. Så jag & linn ska göra ve oss
hos henne. Sen hämtar min morbror oss där, sen kör han oss in till stan. (y)
Sen hämtar linns pappa oss där inne inatt. hihi. Sen ska jag hem och sova!
vad ska ni själva hitta på ikväll? kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0