MINA VÄNNER, NI ÄR BÄST

Hej alla läsare!
Stack ut innan ett tag med ett par vänner. Det kändes jätte bra.
Så skönt att ha så fina vänner. Fast att jag varit så jävla trött idag, så stack jag ut.
Vilket jag tvekade på väldigt mycket. Är så tacksam att jag har så fina vänner iallafall.
Men fy vad kallt det var ute. Ligger just nu i sängen & kollar på något tråkigt pogram, the voice.
något sånt. Har en stor, mysig tjock tröja på mig. Tjocka strumpor. Ett par stora joggingbyxor &
ett stort täcke. Känns som om det inte kan bli mycket bättre på en fredagskväll. Jag vet, jag har
snackat om detta typ hela veckan men, det ska bli så kul & få fira min vän imorgon. De är hennes dag.
Hennes dag ska bli bäst. En dag hon aldrig ska få glömma. aldrig. Det ska bli så kul. För det blir ju vad
men gör den till. hihi. Men detta blir nog sista inlägget för ikväll. Puss & godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0