JAG VILL INTE MER

vet inte var jag ska börja. Ligger iallafall i sängen nu och stor bölar. Mår riktigt jävla dåligt.
Är så jävla trött på allting. Trött på allt folk runt om kring mig. Förutom mina fina vänner som
alltid finns där och stöttar mig till 100 %. Jag brukar sällan ta åt mig saker säger till mig, men
när dom börjar snacka skit om min hund, blir jag så jävla sur. Och samtidigt så jävla ledsen.
Det är bara så jävla onödigt. Okej, för er kanske det är en "hunajävel". Men för mig är den
allt. Verkligen allt. Att 19 åringar sitter och flabbar o snackar en jävla massa skit, det accepterar jag.
Men att dom börjar snacka en massa grejer om min hund, då har det fan gått förlång över gränsen.
När jag ber dom sluta osv. Och ändån fortsätter dom.. Vart fan ska jag ta ivägen då? Jag ger upp.
Och går där ifrån. För jag blir så jävla ledsen. Ni får tycka vad ni vill om både mig och min hund.
Snacka skit om mig, jag skiter i vilket. Men snacka skit om min hund, och ni råkar jävligt illa till, jag lovar er.
Du själv att inte det så jävla bra, så håll för fan käften stängd nästa gång. ja okej, jag kanske låter väldigt
kaxig o så nu. Men jag skriver inte detta för att vara taskig. Jag skriver detta för att jag mår så jävla dåligt.
Psykiskt dåligt över att min hund inte längre finns kvar. Jag hatar mitt liv. Hatar allting. Och för er som är
nya på bloggen, förlåt! tusen förlåt. Men detta är ett ställe där jag skriver hur jag mår osv. Ikväll
har det verkligen varit skit. Skit.skit.skit. Gråtit o gråtit o gråtit o gråtit. Och haft tankar.tankar.tankar.osv.
Jag är en positiv tjej. Men när såna här saker händer, saker som gör så jävla ont i en själv.. Då blir jag
så jävla arg och så jävla ledsen.
vet inte om där kommer fler inlägg ikväll, vet inte om jag orkar. Är trött och mår skit fortfarande.
Har iallafall studiedag imorgon, skönt som fan. Så det blir att sova extra länge imorgon.
Men jag uppdaterar isåfall imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0