JAG HADE ALDRIG KLARAT MIG UTAN MIN MAMMA

Hon är fan bäst. Vad hade jag gjort utan henne? Hur mycket vi än har bråkat och kommer
att bråka, så kommer jag alltid älska henne så jävla mycket. Hon hjälper mig med allting.
Finns alltid där för mig i alla lägen. hon är så jävla snäll. Jag älskar henne överallt annat.
Jag har fan inte det lätt nu, det är så jävla långt ifrån lätt. Men jag kämpar, för jag ska fan
klara detta helvetet. Jag ger mig inte förens jag klarat det. Låg i sängen i säkert en timme
innan och bara grät för att jag inte hittade något att ha på mig. Kläder är fan bara till problem
för mig alltid. Jag vill kunna ta på mig vad som helst och ändån se fin och smal ut.
Men nej, så är det verkligen inte. SÅ jävla lång ifrån allt. Men nu ska jag sluta gnälla, för jag kommer
fan heller långt med det.

Kommentarer
Postat av: Izabella <3

Sluta nu gumman ! Du är snyggast i hela världen och absolut inte tjock eller något du e fan så jävla snygg o smal så det är sjukt ! <33 älskar dej o finns alltid för dej ! Smsa, ring, fb what ever ! <33

2012-03-18 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0