JAG DÖR GÅNGER HUNDRA

Jag vet, mycket dålig stil av mig. Det blev inte fler inlägg igår kväll.
Men hann verkligen inte. Var på skolan och spelade fotboll med killarna
och några tjejkompisar. Dom är helt underbara. Sen när jag kom hem gick jag
typ och la mig direkt, mådde inte alls bra. Stannade hemma från skolan idag.
För har inte sovit något alls inatt typ. och hade jätte ont i halsen imorse. Nu
känns det bättre. När jag vaknade imorse kollade jag på twilight breaking down.
jag ÄLSKAR dom filmerna. Dom bästa jag någonsin sett. Fyfan vad bra dom är.
Speciellt den nyaste jag såg nu i morse. Efter att jag sett den har jag bestämmt mig
för att jag SKA gifta mig. hehe. Det är så vacker osv. aw. Nu har jag precis ätit frukost med
mamma. Och ska snart igen sätta på filmen igen. Ska kolla på den tillsammans med henne. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0