HOPPAS JAG ÄR TILLBAKA SNART

Jag hoppas på hela mitt liv att jag mår bra snart igen. Jag vill må bra. Jag vill må bäst.
Jag vill ha roligt och skratta. Visst, det gör jag när jag är i skolan med mina vänner.
Men utanför det mår jag skit, vekrligen skit. Jag saknar det. Jag saknar allt så jävla mycket.
Då man mådde bra, då man sket i hur man såg ut. Men det hjälper inte att jag sitter här och
skriver. För isåfall skulle jag kunna skriva biblen gånger hundra. Och det går inte. Inte nu iallafall.
Har iallafall vatt ute och gått en väldigt lång runda med Hannah nu. Det gick jätte bra. Pratade
om allt och inget typ. Känns så bra att ha så fina vänner som jag har. Jag älskar dom så jävla
mycket. Ingen förstår hur mycket. Men tänkte iallafall hoppa in i duschen nu iallafall. Sen
lägga mig i sängen och kolla på tv eller sätta på någon bra film. Vet inte riktigt än. Men vi hörs
imorgon iallafall. Glöm inte att sprid bloggen vidare, hade betytt så mycket för mig. verkligen.
Puss sålänge alla underbara läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0