HÄR ÄR MAN PIGG OCH VAKEN...

Fast nä. Har precis ätit frukost och har precis klätt på mig. Idag är jag så jävla trött.
Tröttare än vanligt. hehe. Mamma ska iallafall snart köra mig till skolan.
Skönt att det är fredag idag! I love it. Imorgon är det ju sundspärlan, vi får se hur det blir.
Hoppas på det bästa iallafall. För nu har jag tagit tag i mig själv tillsammans med en vän
som står väääldigt nära mig nu. Att vi ska klara detta. För varför ska vi må dåligt när ingen
annan gör det? nejnejnej, så ska det inte vara. Så nu är jag taggad som fan till att få bort
dom äckliga tankarna i huvudet från mig. Nu har jag inte så mycket mer att säga.
Ska gå och platta håret nu, för er som ville veta.. Men hörs senare!
(gammal & ful bild.) i'm sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0