FÖDELSEDAGSFEST FÖR MIN BÄSTAVÄN

Heeeeej alla kära läsare!
Kom hem för en liten stund sedan. Följde med Linn hem och fixade lite
saker vi behöver tills på lördag. För då fyller min vän Iza 14 år. Och vi
ska då fira henne, en fest hon aldrig lär glömma! hihi. Snälla vi är?
Så stack med henne hem och fixade lite grejer. Kommer bli fett.
Ska snart iallafall äta.. Sen ska jag träffa linn igen. Så hittar vi väl på
något skoj, som vanligt! Idag har jag också mått jätte bra, känns så skönt.
jag hoppas på hela mitt liv att detta verkligen håller i sig föralltid nu.
För jag vill verkligen må bra och ha roligt osv. Man måste kämpa
för något man vill. Men vi hörs senare, puss.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

Det kommer bli grymt, med trevligt folk! :)<3

2012-03-07 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0