EH.... SNÖ????

Godmorgon älsklingar!
Vaknade för en liten stund sedan. Blev ju inte alls en lång sovmorgon för mig, heh.
Det första jag ser när jag vaknar är att där är sjukt mycket snö ute!? Vet inte om jag
ska bli glad eller inte. Jag som ville ha vår NU! fast det kommer ju det med.
Men nu är jag rätt trött på snö, fast att det inte har varit så mycket i år. Hehe.
Har iallafall släppt allt som hände igår kväll. Så mår mycket bättre idag, riktigt skönt.
Som jag sa igår har jag ju studiedag idag. Men vet faktiskt inte riktigt vad som händer.
Förutom att jag och Linn ska antagligen ta bussen in till stan och fixa biljetter till sundpärlan.
Fast vi får se hur det blir med det. Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0