svaren till frågestunden ♥

Hur länge har du och Lukas varit på g?
väldigt länge, men vi är äntligen tillsammans  nu. :)
 
Gillar du att fota? 
absolut!! ;)
 
Om du fick önska en ålder du alltid skulle vara , vilken ålder skulle det vara då?
hm. 18år tror jag.man tar studenten. Man får körkort. Man får dricka alkohol lagigt, hah! och massa sånt.
 
Varför har du inte "dagens fråga" längre. Det var roligt att läsa, osv. :)
såbra! jag vet faktiskt inte. Men skulle du vilja läsa om det, så ska jag såklart börja med det igen! :)
 
vad gör dig ledsen?
när jag bråkar med någon i familjen, tex mamma. när ens vänner glömmer en.
 
vem av dina vänner svek dig senast, och varför?
tänker inte skriva om det här, för personen läser min blogg.
♥ vad gör dig lycklig?
min kille. mina vänner. min familj.
 
favorit dricka?
coca cola!
 
vem av dina vänner, vill du känna hela livet?
vill helst känna alla. Men jag tar, Hannah, Linn, Amanda. och många fler!
 
vem är dina vänner är galnast?
hm. allla mina vänner är galna fast på olika  sätt, haha.
men linn & Cornelia tror jag.
 
finns det någon av dina vänner som du kan tänka "fan va pinsam hon/han är?
nä det tror jag inte- är det, det så säger jag det till dom också skrattar vi.
 
kan du inte göra ett inlägg där du tar 3 av dina vänner och beskriver dom med 3 ord, även en bild på dom.
jo, absolut. Men jag vet inte vilka jag ska välja av alla mina fina vänner.
det blir lättast om du säger vilka tre du vill att jag ska skriva om
och som du vill veta något speciellt om. :)
 
♥ hade du velat vara mer som någon av dina vänner? Isåfall vem?
jag vill vara många av dom, för alla är fina på sitt sätt. Men kajsa tar jag.
 
vad saknar du mest i ditt liv?
min hund, såklart. saknar honom otroligt mycket.
 
vad gillar du att göra på din fritid?
tränna, dansa, shoppa & umgås med mina vänner. :)
 
♥ vilken färg tycker du mest om?
marinblå, ljusrosa, vit och brunt.

vilka av alla dina vänner betyder mest för dig?
dom närmaste.
 
har du gjort något som du verkligen ångrat? isåfall vad?
ja det har jag. men ingenting jag töänker ta upp här.
 
vart vill du bo när du blir äldre?
Helsingborg eller Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ååååh jag blir så glad! <3

Svar: och jag blir så glad när du säger att du blir glad sis!! <3
lllovee.blogg.se

2012-06-28 @ 17:55:01
URL: http://nattstad.se/kajsapaulsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0