skittråkig..

herregud. Bloggen har blivit så jävla tråkig. Men det är ju för att jag varit sjuk.. Jag ska göra allt för att den ska bli
rolig igen. Iallafall, har inte gjort så mycket idag. Kollade 3 st filmer tillsammans med Linn, sen dunka vi musik och chilla. Sen åt vi paj, sen stack hon hem. Och nu sitter jag och kollar lite klädes hemsidor. Jag har aldrig pengar, men nu har jag det. När jag väl har EGNA PENGAR hittar jag aldrig något roligt att handla. Varför? haha. Lite cp. Denna veckan är bäst.
Jag mår okej igen. Imorgon är det dm i skolan, jag ska tävla i LÄNGDHOPP. Hatar det, men vafan. Onsdag ska vi till Liseberg med klassen. Riktigt skoj.
Nu är detta för långt. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0