LEV LIVET FÖR FAN

jag antar att de flesta har sommarlov nu? Och har dom inte det än, så lär ni får det snart.
vi alla har drömmar. Vi alla vill ha en bra sommar. Vi alla vill må bra. Vi alla vill ha kul.
Vi alla vill hitta på så mycket i sommar. Alla vill så mycket & alla har drömmar inför
sommaren. Tjejer & killar, ingenting är omöjligtOch såklart vill alla kunna säga
"sommaren 2012 var den bästa sommaren jag varit med om" eller hur? 
Alla är olika. Många vill kanske festa som fan hela sommaren, många vill kanske bara ligga
på stranden och umgås med kompisar och bara känna hur livet leker, många kanske vill
egna sitt lov på att åka runt utomland och må så jävla bra. Såklart ska ju alla må bra.
men ni fattar. Många kanske vill egna sin tid till att plugga? och få dom bästa betygen, vem vet.
Många kanske vill hänga ute med massa kompisar och ha så jävla kul. Många kanske också
har pojkvän/flickvän och vill egna mycket tid till att få vara med henne/honom.
Ingenting är omöjligt! ni ska få göra det ni vill och det som får er att må bra. För alla ska må bra.

alla förtjänar att må bra. Ingen ska få behöva sitta hemma och tänka "jag som ville festa så mycket. Jag som
ville vara med mina kompisar på stranden. Jag som ville ha så kul i sommar. osv" 
för ALLA ska få ha kul i sommar och få göra det dom absolut vill mest. För fan lev livet tjejer & killar.
Man lever bara en gång, lev ditt liv och gör det till det bästa.
Har ni några speciella planer inför sommaren så får ni gärna berätta dom! 
lev era drömmar och sen gå ut och skryt om hur bra din "dröm" blev när du uppfyllde den. (?)
alla är olika. Men alla ska ha kul som fan alltid, speciellt denna sommaren. haha.

Själv vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer i sommar. Men jag ska må bra iallafall.
Jag ska ha kul. Jag ska vara med många av mina fina vänner. Jag ska sola. Jag ska träffa
min kille. Jag ska SHOPPA. Jag ska vara tillsammans med min familj. Jag ska på semester
med min familj. m.m jag har bestämt att jag ska hinna göra så mycket denna sommaren.
Men framför allt ska jag MÅ BRA. som alla ni andra ska/gör. pusssss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0