home sweet home

vi stack aldrig till väla. Vi stannade i stan istället. Vi orkade verkligen inte
åka vidare till väla, hah. Så att det fick bli så. Jag skulle ju byta ett "linne"
jag köpte för någon vecka sen också skulle jag köpa en tunika istället, men
nej det blev det inte för den tunikan satt så jävla fult på. Så det gick bli en 
svart hålig kofta typ & sen köpte jag en puderborste också. nöjd faktiskt.
Ikväll, just nu har jag ingenting aning om vad som händer faktiskt.
Alltså jag vet inte varför men jag kan inte blogga från mobilen längre (?)
men jag ska försöka att göra så gott jag kan, puss
tack för att du alltid ställer upp min bästavän, jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0