heeeeeeeeej

jag har inte haft tid alls till att blogga idag. Ibland finns där grejer som är viktigare än bloggen. Som jag sa för någon dag sedan så funkar fortfarande inte min data, vilket jag hatar. Appen "blogg.se" funka inte heller. Så är inne på dera hemsida men där kan jag inte få upp någon bild. Såklart funkar ingenting just nu. Hate it.
Har iallafall varit på väla med mamma, lillasyster, lillebror och mormor heladagen. Jag fått nya byxor, nytt skal till mobilen, en tröj. Jätte nöjdfaktiskt. Nu är jag och mamma på väg till någonstanns som jag inte vet vad det heter
Hon ska iallafall handla blommor till huset. Sen ska vi ut och gå en runda tillsammans. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0