glad midsommar alla underbara läsare ❤

Ingenting hade kunnat bli bättre igår kväll.
hade det super mysigT på gröningen igår med don
Finaste tjejerna. Lyssna på musik. Åt. Gick till havet och massa sånt mys.
När jag kom hem var Emelir och hennes familj hemma hos mig. Så jag satt och prata med henne
Till klockan halv ett typ, haha. Mysigt det med. Idag är de midsommar som alla redan vet (?)
Antsr att dom flesta ska fira det? Jag vet fortfarande inte hur jag ska ha det. Ska iallafall till mammaskompis och var där ett tag. Sen blir det väl att träffa massa kompisar och fortsätta fira midsommar med dom. Så fort min data fungerar igen. Ska jag lägga upp MASSA bilder. Bilder från igår. Midsommar. Och allt!
Nu kallar duschen. Puss fina ni 😃❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0