YÄH BUDDYYYY

tjabba tjena hallå!
 
färgat topparna. Igår färgadejag topparna tillsammans med bästavän.
vi båda blev sjukt nöjda faktiskt. skitcoolt. älskar det. såklart så ska ni få
bilder från färgningen och såklart från det fina resultatet.
 
efter att vi färgat topparna. Efter att vi gjort det, stack jag och hannah
och åt på pizzerian snabbt. Sen ringde jag och fråga min mormor om jag
inte kunde få följa med dom ner till deras husvagn och sova där under natten.
alltid lika mysigt. Och såklart fick jag det. Så jag stack hem och packade
sen stack jag bort till mormor och morfar, så körde vi ner till deras husvagn
som dom har stående på en camping i borstahusen i landskrona.
 
myskväll med mormor & morfar. När vi packat upp allting i husvagnen och
det så skulle vi gå en runda runt kvateret. skitmysigt. Så köpte vi kulglass
på vägen. jättegott faktiskt. Sen fortsatte vi att gå på vår runda.
 
yatzy och annat spel mys. När vi kom tillbaka till husvagnen satt vi och kollade
något tv pogram tillsammans. Sen spelade jag och mormor yatzy. och gissa vem som vann?
JAG SÅKLART. haha. faktiskt. Sen kröp vi ner i sängen, haha.. jag låg i den stora sängen
tillsammans med mormor. Så fick morfar ligga i den lilla sängen, heh. Mormor låg och klia
min rygg tills jag somade. hur mysigt som helst. kände mig som fem år igen. men alltid
lika skönt och bli kliad på ryggen, hihi.
 
morgonen & fotboll. Klockan tolv ungefär hämtade mamma mig hos mormor och morfar, 
sen körde hon mig hem så att jag fick byta om snabbt till shorts för det var ju skitfint väder.
Sen körde vi till torget och hämtade upp bästis hannah. Sen skjusade mami oss till IP.
Också var vi där och kollade på när älskling hade match. fråga mig inte hur det gick, för jag
har faktiskt ingen alls aning. hah.
 
grillfest. Sen stack jag hem efter att matchen var slut, också duscha jag snabbt.
Sen började mamma locka mitt hår. SKITSNYGGT. speciellt med dom rosa topparna.
(kommer bild, såklart). Sen cyklade vi tillsammans upp med en annan familj till truedstorp.
Så var vi där hos en annan familj och hade det mysigt. Vi lekte massa lekar, riktigt kul faktiskt.
Vi åt god mat. (det är bara till att kämpa imot ångesten) skratta mycket. lyssna på bra musik m.m
 
kväll/natt. Och nu är vi äntligen hemma. Så skönt att få sova i sin egna säng inatt.
imorgon skulle nog jag och syster Linn och ett gäng till åstorps marknad.
Så vi får hoppas på bra väder. jag kommer såklart bli så mycket bättre på att blogga nu
när jag äntligen fått min data att fungera, jippi!! 
GODNATT ÄLSKLINGAR
 
massa bilder kommer upp imorgon!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0