OM MIG SJÄLV

Mitt namn är Mathilda. Jag kom till världen 1998 den 24 maj. Jag älskar att shoppa och jag älskar att blogga, såklart! Jag har aldrig haft en egen blogg. Jag och min kompis Michaela skaffa en blogg tillsammans, fotograferamode.blogg.se hette den. Där skrev vi väldigt mycket om mode och vardag.
Och la ut nya fina bilder näst in till varje dag. Men tyvär så blev den hackad av någon. Så vi tyckte det var lika bra att vi stängde ner den. Och nu blev jag rätt sugen på att skaffa egen blogg, så jag gjorde det.
Har tagit lite tid med headern och allt. För jag kan verkligen ingenting om det. hehe. Men jag är iallafall en positiv tjej nästan alltid. Men jag har mina dåliga dagar jag med. Jag älskar min familj överallt annat i denna värld.
Och hade en jätte fin hund som hette Nemo och var en golden retriver. Världens finaste & absolut världens snällaste hund. Men han fick cancer där runt julen, och vi var tvungna att avliva honom. Jag mår fortfarande jätte dåligt över det. Men han har det jätte bra nu. På denna blogg kommer ni få läsa rätt mycket om honom.
Iallafall, jag är ofta med kompisar. Hittar ofta på rätt mycket på mina dagar då jag är ledig.
Jag har jätte fina vänner som alltid finns där. Jag älskar att kolla runt kläder osv på hemsidor. Och älskar att sätta ihop det till olika collage. Vill ni veta något mer om mig så får ni ställa några frågor här nere i kommentar fältet. Jag svarar på allt! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0