VÄRLDENS FINASTE VÄNNER ♥

Jag är så jävla glad att jag har dom fina vännerna som jag har.
Jag är så jävla tacksam över allt ni ger mig. Ja, det har varit
väldigt jobbigt för mig på sista tiden. Men det är fan mitt egna fel.
Men fast att det har varit mitt egna fel, så har ni under hela tiden varit
där och hjälpt mig genom varje dag. Jag är så tacksam över det, så
tacksam att jag nog aldrig kommer kunna beskriva det med ord faktiskt.
Där är så många av er som skrivit så MÅNGA fina texter till mig. Och att
en liten text kan göra så att en person vill kämpa på så mycket som jag vill
nu känns helt overkligt. Men det är sant, jag blir så glad av alla dessa fina
texter ni lägger ner er tid på att skriva till mig. Det får mig att bara vilja mer & mer
& mer osv. Det hjälper mig en stor del i detta faktiskt. & dom flesta som känner
mig vet om att jag verkligen är sämst på att ta imot så fina komplimanger som
ni gett/ger mig ofta. jag är fan sämst på det, haha. Men jag kan bara inte.
Det är jätte svårt från min sida och säkert från många andras också.
Men ni ska veta att jag blir ändån sååå glad över dom fina komplimangerna.
& jag vill tacka alla så jävla mycket, tacka för att ni stöttat/stöttar mig så
mycket som ni gjort/gör. Jag behöver er alla. Jag behöver verkligen det.
För vad har jag gjort utan er? åh, vill inte ens tänka tanken av det..
Men ni är verkligen BÄST alla mina fina vänner.
jag älskar er mer än ni någonsin kommer att förstå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0