trodde inte det var möjligt att vara såhär trött

träningen idag gick skitbra. Men jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen nu alltså.
Har precis ätit grillat med familjen. super gott. Och snart ska jag in i duschen sen ska jag
hoppa i mina mysiga pyjamas byxor. Sen ska jag sitta och snacka med ett par dans kompisar
på msn, för vi måste komma fram till vad vi ska ha på oss på uppvisningen som är i maj.
Vi har lite panik, för vi kommer fan inte fram till vad vi ska ha! haha. Men det löser sig.
Vet inte om jag kommer att göra fler inlägg ikväll, kommer somna rätt tidigt ikväll iallafall, en sak
som är jävligt säker. Men hoppas ni får en mysig söndags kväll, så hörs vi imorgon. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0