SPRUTA - FRISÖREN

hej fina ni!
förlåt för att jag inte uppdaterat någonting idag. Men jag har varit i skolan som vanligt.
Sen direkt efter skolan stack jag och Linn ner till frisören och möte mamma där. 
Sen körde mamma mig upp till vårdcentralen så jag fick ta min spruta mot livmoderhalscancer.
Jag HATAR sprutor. Fan vad ont det gjort alltså, haha. Men iallafall, efter det så stack vi till frisören
igen så jag fick klippa mig. Sen skjusade vi Linn hem igen. och nu är jag äntligen hemma!
Håller på att dammsuga mitt rum nu. Vid sextiden ska Linn, Hannah & Iza komma hit också ska
vi laga tacos och ha riktig jävla kul ikväll. Ska bli skitskoj. Haha! Men jag uppdaterar mer sen, pusssss
jag och fina Iza.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0