SKITFINT VÄDER!

Stack till vårdcentralen innan och tog bussen där ifrån. Dirket efter att jag kommit dit
så kom Angelica & Cornelia. För dom skulle också ta bussen där ifrån. För det första
höllt vi på att dö så varmt det var, haha! riktigt fint väder alltså! Sen kom vår buss
och vi hoppade på. Också satt killarna där, dom skulle till dk idag. Så vi åkte med dom
in till stan. riktigt kul. Sen stack vi till tivolit och gick där med ett par andra kompisar.
Sen tog jag & Iza bussen 16.50, för skulle ju hem och vara med på kalaset som vi har
idag för mamma. + att det blev lite för kallt i stan. När vi kommer på knutan så får jag
och iza världens skrattanfall, hahaha. Så jävla kul.. Men nu är jag hemma iallafall och
har precis ätit lite tårta med fina släkten. Ska börja göra vid mig nu för ska snart ut
och möte upp gänget igen, för och börja "fira" valborg :) ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0