skit brun osv

haha, åh nej.. mamma spraya på mer brun utan sol innan efter att jag duschat..
känns väl sådär nu faktiskt, för är så jäkla orange hela jag. haha!
Men möte upp Linn runt 9 ikväll, så gick vi upp till mannen och köpte energidricka
& klubbor, gottie. Sen stack vi till scenen. Också låg vi där och skrattade gånger
hundra typ, sen stack vi hem. Och nu ligger jag i sängen med världens jobbigaste
tankar.. usch. hatar det. Men det är bara till att kämpa imot dom. Imorgon ska Linn
( om hon kommer ihåg det) ringa och väcka mig, för vi ska ta bussen till stan
till tivolit sen ska jag sticka och träna efter det. Iallafall, detta lär bli sista inlägget
för ikväll, för ligger i sängen och smsar och kollar film nu med dessa hemska tankar.
Så det blir inte något roligt inlägg mer ikväll ändån. Men jag uppdaterar mer imorgon.
Puss mina älskade läsare
bilden är sen förra sommaren med bästis. saknar sommaren otroligt mycket. allting var perfekt då

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefin blogg! :)

2012-04-29 @ 10:33:58
URL: http://www.aamaaandaas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0