RIKTIGT MYSIGT IGÅR KVÄLL

gud vilken kväll det blev igår. Riktigt mysig! Efter att jag duschat ochg gjort vid mig
så möte jag upp mini & stoffe. Sen stack vi hem till honom och satt där och snackade
en massa & jag skrattade som vanligt åt dom.. haha. Sen kom jolle, hampus & eddie
också dit. Så satt vi där och snackade och så. Sen gick vi ut på mini's uterum allesammans
också satt vi där och hade det jätte mysigt. Prata om allt och ingenting typ.
Sen kom Cornelia dit för hon skulle lämna mina nycklar till mig. Så blev det att hon stannade
där också. Så satt jag och gjorde det dära spelen "sanning - konka" och en annan lek.
Haha, så jävla roligt! sen stack jag och Cornelia hem runt 11 tiden. Har iallafall ätit frukost
nu. Och ska in i duschen snabbt. FÖr jag ska ta bussen till stan tio i ett med Linn, David, Cornelia.
Så ska vi gå en runda på tivolit sen ska jag hem & fira mamma. Sen blir det utgång ikväll, hihi. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0