PASSADE LILLE BENJAMIN

igår kväll var vi ju hos Eva & Tomas och åt där och sånt.
När vi hade ätit och så, så tog jag Benjamin i vagnen och gick
en liten runda med honom. Världens goaste unge alltså! så jävla söt.
vi gick iallafall till en lekplats och lekte lite. mysigt!
Vi var väl hos dom till halv tolv inatt, eller något sånt. Direkt när vi
kom hem gick jag och la mig. Var riktigt trött, heh. Och nu är jag vaken
igen! Mamma och dom andra har precis stuckit till Noels cross. Han skulle
köra lite idag. Så jag ligger bara i sängen med datan och drar mig lite..
Väntar på att Cornelia ska ringa mig. För hon är på konfa nu, sen när hon
är klar där så ska vi ut och gå en liten runda. Och ska fråga om hon inte kan ta
med hennes söta vovve, hihi. Men vi får se hur det blir! hör av mig sen, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0