PANIK MORGON

världens jobbigaste morgon idag alltså. fan. Hittade verkligen INGA kläder att ha på mig.
Mitt hår ville inte bli som jag ville ha det. Och all tid bara sprang iväg på en sekund typ..
Också hade vi idrott på morgonen, också säger dom att vi ska jogga på askis ?! HALLÅ.
Och där började mitt morgon humör såklart. Sånej fy fan, denna dag började inte alls bra.
Och hela dagen har varit skitseg, åhh. Fan vad jag gnäller. Men iallafall, snart ska jag hämta
min fina lillebror på dagis. Sen hade jag tänkt att följa med mamma & pappa till min lillebrors
cross skola idag. För har ändån inget annat för mig. Så det ska bli kul och kolla på faktiskt.
Han är så jävla grym för och vara 4 år?! Kanske tar jag med kameran, så KANSKE kommer här in
lite bilder från de.. Men nu måste jag bädda min säng innan min mamma börjar gnälla om det, heh. Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0