LUKTAR DU PARFYM?

jaaaaa! haha. Var iväg med pappa innan ju, vi stack till Center syd istället för väla.
tyvär kan jag inte skriva vad vi köpte, för man vet aldrig när mamma kikar in
på bloggen och läser! men jag kan ju säga såhär att jag har provat 100 parfymer idag
när vi var iväg, så luktar rätt mycket parfym nu. hehe. Men håller på att städa med
pappa nu och dunkar musik, såklart! Är så sugen på att hitta på något riktigt kul ikväll.
Ångrar mig TILL TUSEN att jag inte köpte billjett till sundspärlan som är ikväll.. :(
Men jag och Linn tänkte att vi skulle in till stan i kväll och träffa killarna där, men det blev
ändringar. För jag var tvungen att vara hemma tills mamma kommer hem, i med att hon
fyllar idag osv. Så det blev ingenting med stan och tivoli idag! skittråkigt. Så just nu har jag
inte en aning om vad kvällen har att bjuda på. Känns som om det kommer bli en hemma kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0