jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig

Jag känner för att jag verkligen måste skriva om hur mycket du betyder för mig.
Det lär bli svårt, för det går verkligen inte att förklara hur mycket du betyder för mig.
Jag har försökt så många gånger, men det går verkligen inte. Men jag ska fan ge det
ett försök till, haha. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Men en sak är jag säker på
och det är att jag är så jävla glad över att jag har dig. För jag hade fan aldrig någonsin
klarat mig utan dig. Du är fan bäst. Du är så jävla bäst. Du finns där och ställer alltid upp
för mig. Jag vet inte om jag ens hade stått här jag står idag om det inte varit pågrund av dig.
Du tänker så jävla mycket på mig, du vill verkligen mitt bästa. Och såklart vill jag ditt bästa.
jag vill att du ska må bra. För mår du bra, mår jag bara. Så är det bara. Jag vet inte hur många
gånger du ställt/ställer upp för mig. Men du gör det dagligen! och det är jag ävligt säker på.
Där finns verkligen ingenting du inte vet om mig, och det känns helt overkligt. För jag har aldrig
i hela mitt liv litat på en person så mycket som jag kan lita på dig. För jag vet att allting jag berättar
för dig stannar hos dig. Och det är fan så det ska vara. För det är verkligen äkta vänskap. Vi brukar
säga att vi inte har en vänskap, vi är för nära för att bara ha en bra vänskap. Vi är verkligen som
äkta systrar. Och det är något vi sagt sen vi var typ.. 8år? haha! Mamma tar dig förgivet, du är en
av vår familj. Så är det bara. Och jag mår så jävla bra när jag är med dig och din fina familj. Det känns
verkligen som om dom är min familj också. Vi har två fina familjer tillsammans. Eller hur? 
Jag mår så jävla bra när jag är med dig. Bara jag får ett sms eller att du ringer, JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA.
För du är verkligen bäst. Du är så jävla stark. Du är världens finaste. Du är verkligen det.
Och du betyder världen gånger hundra för mig, och du vet att jag verkligen menar det. För jag skulle
aldrig kunna ljuga för dig. Aldrig. Jag behöver inte ens försöka dölja något för dig, för du kommer ändån
alltid på mig. Hehe. Du ser på mig så fort det är något, och det är ett bra bevis på att du känner mig utantill.
Jag vet exakt allting om dig. Och hur många roliga saker har vi inte gjort tillsammans? Det är helt sjukt.
Jag har alltid så jävla kul när jag är med dig. Vi har gjort både bra och dåliga saker tillsammans.. Haha.
Ja, du vet själv vad jag menar! Fyfan, vad kul alltså. Vi tillsammans är fan helt sjuka. Haha, det är vi fan.
En sak är jag jävligt säker på, och det är att du kommer aldrig någonsin få slippa mig.
Du kommer helt enkelt aldrig få bli av med mig. Det är vi två mot världen, jag älskar dig så sjukt jävla mycket.
Jag hade kunnat sitta här dag in och dag ut och bara få skriva om dig. Men om jag skrivit så mycket tror jag inte
ens du hade orkat läsa allting.. hah. Men du måste förstå att du är verkligen mitt allt. Och jag älskar dig överallt annat i denna värld. Hur jobbig och störd jag än kan vara och hur jobbig och störd jag än ÄR, så kommer du aldrig slippa mig. Så är det bara. Vi har gjort så jävla mycket tillsammans, och det ska bli så mycket mer vi ska göra tillsammans. Lämna mig aldrig för fan. jag klarar mig aldrig någonsin utan dig. Nu känner jag att jag baa sitter och skriver om samma saker om och om igen så det är nog bäst jag slutar nu, haha. Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Din syster!

de finns fan inte ord till hur glad jag blir! tårarna rinner.. du betyder verkligen allt för mig! min andra halva, och man kan inte leva halv right ? så aldrig utan dig för utan dig är jag inte jag! du är fan världens underbaraste person! skulle ngt hända dig som skada dig vet jag inte vad jag skulle göra! som vi sa då "vi 2 mot världen!" och de säger vi nu med och de ska bli FÖRALLTID! din familj är min familj min familj är din familj! man blir så glad att läsa denna texten och veta att man kan känna sig träffad! dåliga dagar har vi många av men fan vi har fan fler bra dagar! jag älskar dig syster! de är nog de starkaste ordet som jag kan säga för de är ett stark ord och de stämmer! fina syster,finns inte ord vad du betyder för mig!Men du vet att du är allt för mig!Min andra halva right? xoxo

2012-04-09 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0