ingen bra dag

det är ingen bra idag. långt ifrån. Jag mår så jävla dåligt.
Jag orkar ingenting. jag vet inte ens om det kommer bli så
mycket bloggande idag. För kommer inte ha något roligt att skriva
om ändån. Jag ska bara vara hemma idag. Ska städa, duscha, sova, ta det lugnt.
Det är allt jag ska förmodligen göra idag. Alla tankar och hat tar död på mig.
Och alla såkallade "vänner".. var tar alla "äkta" vänner ivägen?
Jag hör alltid av mig. Men tillslut tröttnar man. För varför är det alltid jag som ska
höra av mig, dom kan väl lika gärna också göra det iallafall någon gång?
Jag orkar knappast ta hand om mig själv, hur ska jag då kunna klara allting bortsätt
från mig? nej, jag börjar tveka. Alla behöver vänner. Alla behöver verkligen det.
men jag vetefan om jag behöver det. Allting hade varit lättare om jag bara fått vara
ensam, jag tror fan det. men innerst inne vet jag att det inte hade varit det bästa.
men jag vill ändån det. aja, vi kanske hörs senare

Kommentarer
Postat av: Bella <3

<33 miss u <33

2012-04-06 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0