GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA MAMI

godmorgon på er!
det blev ingen mer uppdatering igår. Hände lite saker osv. Men efter att Linn
kom hem från väla sprang hon hem till mig i panik och vi pratade en massa
tillsammans. Bara älskar henne! Sen kvart i 8 kom vi på att vi ville ha grönsaker
och doppa det i dippa.. haha! så vi typ sprang hem till henne och hämtade hennes
cykel sen cykla vi ner till affären på 3 MINUTER?! fattar ni, 3 minuter?! haha!
jaja, sen stack vi hem till henne och kolla film och sånt. Sen stack vi ut ett tag.
Vill inte gå in på mer detaljer just nu.. Men idag är det iallafall Mammas födelsedag.
Tyvär är hon och jobbar nu.. Men jag ska börja göra vid mig nu för så snart ska
jag och pappa sticka till Väla och fixa en present till som hon ska få när hon kommer
hem. hihi. Hon är världens bästa. Men jag hör av mig sen snyggingar! puss
har inte alls många bilder på mamma, så fick ta dom jag hittade. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0