GOODMORNING

ny dag & nya tag. Var i stan igår med Linn som jag sa. Vi satt och åt på donken
sen köpte vi toblerone glass, åh så jävla gott! Sen stack vi till hennes tandläkare.
Sen släppte hennes pappa oss vid affären, så köpte vi jordgubbar & choklad.
Som vi då tänkte smälta och sen doppa jordgubbarna i.  gottie! Sen stack vi til fritan.
Senare på kvällen följde jag med hem killarna och en annan tjej med hem till mini.
Där satt vi bara och snackade. Sen hade jag följe hem med dom andra.
Gick typ och la mig i sängen direkt när jag kom hem för allting var verkligen skit.
Men det är hyfsat lugnt nu iallafall. så det är skönt. Nu har jag precis ätit frukost ute
på trädäcket, så jävla mysigt. hah. Ska snart börja städa upp på mitt rum sen göra ve mig
lite snabbt. idag händer det verkligen ingenting. Inte vad jag vet iallafall.  Hörs!
jag ska under dagen svara på frågan jag fick igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0