Godmorgon sunshines

sovit gott? Det har iallafall inte jag.. heh :( Vaknade runt 10 tiden då min lillekusin & min lillebror
kom in och skrek "GODMORGON MATHILDA". Rätt gulligt.. men jag hade behövt sova mer.
Men det var bara till att gå upp. Och nu känns det som att vi har öppet dagis här hemma.. fyfan.
Min lillebror, min syrra och två av mina kusiner. Sen min lillebrors killkompis. shiiit.
Sitter och segar framför datan nu bara. Ska nog snart gå och göra vid mig lite snabbt tror jag..
För min andra kusin, Madde. Kommer till Ekeby idag. Så ska träffa henne en liten stund och snacka lite.
Sen ska jag möta upp Linn ett tag. Men nu har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta.. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0