FREEEEEDAG

hejhejhejhejhej..
jag hoppas alla läsare mår toppen! för det gör faktiskt jag med idag.
jag är ledsen över att det inte blev så bra uppdatering igår. Men jag
gjorde verkligen ingenting mer än att träna & snacka med amanda hela dagen.
Eller jo! på kvällen när jag tränat och duschat, så spraya mamma in brun utan
sol på mig. För vi skulle testa det. För ska ha det på dans uppvisningen som är
snart!! LÄNGTAR. Jag kom hem för inte sålänge sedan, och nu sitter jag bara
och lyssnar på musik och kollar runder på massa bloggar. När min pappa kommit
hem så ska jag och han till väla och köpa presenter till mamma. För hon fyller år
imorgon! Men vi hörs senare! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0