FACEBOOK

vad händer med facebook egentligen? Det ända som händer på facebook nu förtiden är såna
bilder man ska gilla, "gilla denna bilden om du älskar din familj.. osv" Asså vafan, man känner
ju sig så tvingad att gilla då. Men samtidigt, bara för att jag inte gillar en bild på facebook
betyder ju inte det att jag hatar min familj? Såklart man älskar dig familj. åh. Också såna jävla
vänförfrågor hela tiden " Sveriges snyggaste, skånes hetaste, sveriges sexigaste.. osv"
vad är meningen med det? Allting handlar ju bara om utsidan nu, ALLTID. Okej, det ska inte jag
säga något om.. men ändån. Det är väl insidan som räknas..? och sen tyckte alla att dom äntligen
gjort en vettig sida för att någon gjort "sveriges finaste personlighet", och hur har dom tänkt där
egentligen? Dom känner väl inte alla? Dom vet väl inte allas personlighet? åh, blir knäpp. haha.
Så jävla löjligt allting. Vad är det för liv att sitta och tycka till om vem som är snyggast osv.
Där är ju en ny "sveriges snygging" varje dag liksom. haha, gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0