DU ÄR BÄST, BÄSTAVÄN

hej bästa!
det blev inte fler inlägg igår, för var ute och prata hur länge som helst med Cornelia.
Sen när jag kom hem gick jag och la mig direkt. Har lämnat iphonen till Cornelia igen,
så har verkligen ingenting att göra på kvällarna nu längre, hah!
Men iallafall, har inte hänt så mycket iskolan idag faktiskt. Alla lektioner har varit helt cp..
Har inte haft någonting att göra osv. Men jag har suttit med hannah hela tiden typ, för
hon har vatt lite ledsen idag. Tänker inte säga varför här. Efter skolan följde hon med mig
hem, så satt vi inne på mitt rum och pratade massor. Och det kändes verkligen skitskönt.
För jag hatar att se mina vänner gråta. Speciellt en av dom närmaste vännerna jag har.
Fast ja, hon är ju min bästavän men ändån. Jaja, sitter bara och kollar runder på lite bloggar
och så just nu. Och lyssnar på musik. Inget mer faktiskt, heh. Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0