DETTA FÅR JAG FRÅN ELIOTT OM JAG ÄR DUKTIG, HIHI

Det har ju verkligen varit kaoz i skolan på sista tiden. Jag verkligen HATAR skolan jag går på.
Skulle kunna göra vad som helst för att komma ifrån den, men det går tyvär inte just nu..
Och det är något jag mår dåligt över, men skit samma! Jag gav mig fan på att jag skulle
skärpa mig i skolan (skratta mindre&jobba mer alltså) resten av denna veckan och fram över.
Och klarade jag av det, så skulle jag få ett choklad från min killkompis (bästavän) Eliott.
Och jag har klarat det hyffsat bra faktiskt. Jobbat som en idiot på varje lektion nu.
Så klarar jag imorgon, får jag mitt choklad från honom. Hihi. Och såklart så ska jag skärpa mig
framöver också, SÅKLART!  Men nu ska jag cykla till träningen, ha det bäst!
den bästa trösten någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0