DAGENS FRÅGA

Du skriver ofta om olika personer du träffar.
Hade du inte kunnat, visa bilder, skriva lite om personerna du brukar träffa?

svar: Jag har tyvär inga bilder på mina killkompisar, som jag oftast är ute med.
Men jag har nog några bilder på mina tjejkompisar som jag brukar vara ute med.
Jo, visst kan jag göra det! Absolut.



Cornelia. Hon brukar jag träffa rätt ofta faktiskt. Hon har jag känt i hela mitt liv känns
det som. Men det har vi inte. VI har väl ungefär känt varandra i 2-3 år, något sånt.
Hon är en jävligt snäll person som finns där och ställer upp för mig dag som natt.
Jag har klarat så mycket pågrund av henne. För hon har hjälpt mig så jävla mycket.
& jag älskar dig för att du är du, och för att du alltid ställer upp för mig. Tusen tack! 


Älskade Linn. Hon är jag alltid ute med. Hon är min andra halva.
Och betyder fan världen för mig. Hon finns alltid där och ställer alltid upp för mig.
Hade det inte varit för henne heller, så hade jag aldrig stått här idag.
Hon är bäst. Och är som en riktigt syster för mig. Jag älskar henne så jävla mycket!
Tack för att jag har dig, fina du!





Kommentarer
Postat av: Cornelia.

Jag älskar dig mest, mitt fina hjärta. Ler du, så ler jag. <3

2012-04-12 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0