CENTER SYD

Slutade 14.15 idag. & det har varit skitväder hela dagen. Så mamma hämtade mig, heh.
Så kom hem för inte sålänge sedan faktiskt. Men nu har iallafall min mormor kommit
och snart ska jag gå ut i köket och fika med henne & mamma, mysigt. Efter att vi ätit
middag idag, så ska jag med min familj till center syd. Pappa & lillebror ska kolla något
till crossen osv. Jag, mamma och lillasyster ska gå i klädes affärer, såklart! haha.
Skulle egentligen träffa Amanda idag. Men det blev inte så, för hon mådde inte bra så
hon stack hem från skolan idag. Vi skulle se hur det är igen fram mot kvällen. För kanske
ska träffas och bara prata lite snabbt. men vi får se! men nu ska jag gå och fika, haaaa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0