BUSSEN - TIVOLI - TRÄNING

stressdag? JA! gud vilken dag alltså.. haha!
Linn väckte mig imorse med 100 sms där det stod " vaknar mathilda, vakna mathilda, vakna mathilda"
asjobbigt, så det var bara till att gå upp. Gjorde vid mig snabbt som fasen, stack hem till Linn.
hjälpte henne med lite saker. Sen gick (SPRANG) vi till vårdcentralen och tog bussen där ifrån
in till stan. Sen gick vi lite där. Sen träffa vi Razan, hon är för söt!!
Sen kom dom bästa, Cornelia, Iza & angelica. Så gick vi runder där med dom. Sen runt fyra stack
jag till danshallen och träna sönder! uppvisningen är ju nästa helg, LÄNGTAAAAR.
Iallafall, sen hämta mamma mig där. och nu har jag precis duschat. Och ska nu börja göra
vid mig lite snabbt. För ska träffa mini och dom andra ett tag. Denna dagen har verkligen varit
kanon. Känns helt underbart. Efter den hemska deppkvällen igår, öh! Men nu känns det bra
igen iallafall. vi hörs senare! puss fina ni!

Kommentarer
Postat av: michaela.

bästis... saknar den tiden. MÅSTE va asssaaa mycke i sommar! love ya

2012-04-29 @ 20:09:28
URL: http://fotomichaela.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0