ÄLSKADE AMANDA

förlåt för att jag inte uppdaterat någonting alls idag. Men har verkligen inte haft
något att skriva om. Jag slutade 15.30 idag, skitjobbigt. Efter skolan så möte jag
upp Amanda, så följde hon med mig med så käkade vi här lite sen så har vi bara
suttit inne på mitt rum och snackat om ALLT. verkligen allt! Det känns så jävla bra
att jag har henne. Vi båda har verkligen behövt detta. Det var så länge sen vi träffades.
Men nu känns det som att jag och hon är tillbaka till varandra precis som vanligt igen.
Nu känns allting helt okej! & jag är så glad att jag har henne. Men iallafall, vi sitter fortfarande
och snackar inne på mitt rum. Och snart ska jag börja byta om för ska träna zumba sen.
Så vi ska ha följe upp till skolan, sen drar hon hem. men vi hörs! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0